El Ayuntamiento movilizará 1,2 millones de euros para paliar los efectos de la borrasca Filomena

El Ayuntamiento movilizará 1,2 millones de euros para paliar los efectos de la borrasca Filomena

El alcalde de Alcalá de Henares, Javier Rodríguez Palacios, ha presidido la reunión de la Oficina Municipal Horizonte Alcalá 2030. En la reunión han participado también el vicepresidente de la Oficina, Miguel Ángel Lezcano, los tenientes de alcalde Alberto Blázquez y Diana Díaz del Pozo, y la concejala Teresa Obiol, según el Ayuntamiento de Alcalá de Henares.


Instalează Aplicația Radio Românul pe Telefon

Descarca Radio Romanul in App Store iPhone Apple


Descarca Radio Romanul in Google Store Android

Descarcă aplicația și astfel poți asculta Radio Românul oriunde te-ai afla în Spania și în lume! Radio Românul este: Aproape de Tine!

Citește Ultimele Știri

Cel Mai Citit Ziar al Românilor din Spania PeriódicoElRumano.es

Spania a demarat un proiect pilot prin care ajută IMM-urile din sectorul industrial să reducă săptămâna de lucru a angajaţilor, ...
Paris - Trimisul special al AGERPRES, Daniel Florea, transmite: Premierul Nicolae Ciucă a transmis, joi, într-o întâlnire cu reprezentanţii comunităţii ...
Consiliul European a cerut Comisiei să efectueze o analiză şi să prezinte propuneri până la sfârşitul lunii ianuarie 2023 în ...

Durante la reunión, se ha acordado que el Ayuntamiento suscriba contratos de emergencia para paliar daños ocasionados por la borrasca Filomena.

El primer teniente de alcalde, Alberto Blázquez, ha afirmado que “son dos contratos de emergencia, que realizamos de manera excepcional fruto de una catástrofe natural como fue la borrasca Filomena. Estos contratos sirven para paliar daños que tienen que ser resueltos de manera inmediata. Para la realización de estos contratos de emergencia se va a proceder a realizar modificaciones de crédito”.


Abonează-te pentru a primi știrile pe email


Para el portavoz del Grupo Municipal Ciudadanos, Miguel Ángel Lezcano, “esta modificación de créditos de carácter urgente es la respuesta necesaria para poder llevar a cabo los trabajos de recuperación y de normalización de la ciudad. Se demuestra así que el diálogo PSOE- Ciudadanos dentro de la Oficina Municipal Horizonte Alcalá 2030 es una herramienta válida para trabajar por la ciudad y resolver los problemas de los vecinos”.

En concreto, se trata de dos contrataciones de emergencia: una con un importe de 700.000 € para la recogida de árboles, ramas, etc., y otra con un importe de 500.000 € para solventar daños en edificios municipales, incluidos colegios y escuelas infantiles, como goteras y otras cuestiones que es necesario subsanar.


Pentru alte știri interesante, urmărește-ne pe Facebook!


Además, el Ayuntamiento acometerá cambios presupuestarios para solventar otros desperfectos que no son de emergencia, aunque sí han sido ocasionados también por esta catástrofe natural.

Foto: www.ayto-alcaladehenares.es

 


VEZI ULTIMELE ȘTIRI


VEZI ȘTIRI ROMÂNI SPANIA

Eveniment de lansare LifeCare în Spania: 14 iulie, Hotel Rafael, Alcalá de Henares, Madrid

Atenție, Atenție! LifeCare și-a anunțat lansarea în Spania. Evenimentul de lansare pentru LifeCare în Spania va avea loc duminică, 14 ...

Evento de lanzamiento de LifeCare en España: 14 de julio, Hotel Rafael, Alcalá de Henares, Madrid

¡Atención, Atención! LifeCare ha anunciado su llegada en España. El evento de lanzamiento de LifeCare en España tendrá lugar domingo ...

VIDEO: AEP lansează site-ul pe care se pot preînregistra românii din diaspora care votează la prezidenţiale

Autoritatea Electorală Permanentă lansează marţi site-ul votstrainatate.ro, o platformă online pe care cetăţenii români din diaspora care vor să voteze ...

A treia ediție: BUSINESS SUPPORT MADRID – Un Eveniment pentru Afacerea Ta

BUSINESS SUPPORT MADRID este cel mai important eveniment dedicat mediul de afaceri românesc din Spania, creat din dorința de a sprijini antreprenorii ...

VEZI ȘTIRI SPANIA


VEZI EVENIMENTE SPANIA


VEZI INFORMAȚII UTILE


ESPAÑOL


VEZI ȘTIRI VIDEO

Nu am găsit niciun articol.